Hehe, no to powodzenia ;)
Ja polecam. Zresztą tam pisałam już gdzieś. Film mocny, wykręcony, no ale w mój gust trafił. Niestety nie jestem w stanie powiedzieć, czy Tobie się spodoba ;)
Offline
Ibuprom MAX
jak dla mnie to by bylo tak (bez numerkow, bo nie mam konkretnego number 1) :
2001: odyseja kosmiczna [kubric] , Sue [kollek] , Broken Vesels (ostra jazda) [ziehl] , Powrót [zwiagnicew] , Lalki [kitano] .
uff ciezko bylo sie zdecydowac, bo jeszcze kilka na bonus by sie zalapalo.
Offline
Ibuprom MAX
heh, byl kiedys taki czas co lubilem po festiwalach wszelakich filmowych pojezdzic , ale juz mi przeszlo.
w takim razie wrzuce cos na rozluznienie tej selekcji i napisze ze mi sie jeszcze Superman podobał (-:
Offline
Panadol
Donnie Darko
The Wall
Milczenie Owiec
Żywot Briana
Siedem
:>
Offline
Panadol
1. Alien (Qadrilogy)- hehe w sumie to już cztery filmy ale potraktujmy je jako jeden:D
2. Chungking Express- Wong Kar-Wai
3. Pulp Fiction- Quentin Tarantino
4. Dead Man- Jim Jarmusch
5. La Double vie de Veronique- Krzysztof Kieślowski
to strasznie niełatwe zadanie wybrać te pięć filmów___
mogłabym dorzucić jeszcze parę__ i wszystkie byłyby ulubione, ukochane, przełomowe i dla mnie- najpiękniejsze:)
no ale na tym polega cała zabawa___ pięć to pięć a nie sześć czy dziesięć:D
Offline
Panadol
tak też (chyba) zrobię:)
Offline
Długo się zbierałem ułożeniem listy ale w końcu coś skleciłem:
1.Blade Runner
2.Gwiezdne Wojny Powrót Jedi
3.Donnie Darko
4.Pi
5.Pluton
Oczywiście zastrzegam sobie prawa do zmiany w tej liście ze względu na przyszłe ciekawe produkcje :)
Offline